Konsultant/ka ds. obsługi klienta infolinii przychodzącej
Cała Polska
Praca zdalna
Umowa o pracę tymczasową
Młodszy specjalista (junior)
Pełny etat
Obowiązki:
Celem stanowiska jest wsparcie zespołu obsługi klienta w tracie nowej kampanii informacyjnej. Praca będzie polegała na telefonicznej obsłudze infolinii przychodzącej oraz odpowiadanie na pytania klientów indywidualnych lub grupowych.
Wymagania:
- dobra dykcja,
- biegła znajomość języka polskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- odpowiedzialność i otwartość,
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane,
- doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych będzie mile widziane.
Oferujemy:
- wynagrodzenie na poziomie 5400- 6000zł brutto,
- pracę na pełny etat, od zaraz, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 6 msc. z możliwością przedłużenia,
- możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej z biura na warszawskim Powiślu,
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00- 17.00,
- benefity: opieka medyczna (Medicover) oraz karta sportowa (Multisport),
- wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
- praca w zgranym, wspierającym zespole doświadczonych konsultantów.
Benefity:
Prywatna opieka medyczna
Karta MultiSport
Ref no 20/3/2025/KM/18750:
Wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 403