Konsultant/ka ds. obsługi klienta infolinii przychodzącej

Cała Polska

Praca zdalna

Umowa o pracę tymczasową

Młodszy specjalista (junior)

Pełny etat

Obowiązki:

    Celem stanowiska jest wsparcie zespołu obsługi klienta w tracie nowej kampanii informacyjnej. Praca będzie polegała na telefonicznej obsłudze infolinii przychodzącej oraz odpowiadanie na pytania klientów indywidualnych lub grupowych.

Wymagania:

    • dobra dykcja,  
    • biegła znajomość języka polskiego,
    • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
    • odpowiedzialność i otwartość,
    • doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane,
    • doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych będzie mile widziane.

Oferujemy:

    • wynagrodzenie na poziomie 5400- 6000zł brutto,
    • pracę na pełny etat, od zaraz, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 6 msc. z możliwością przedłużenia,
    • możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej z biura na warszawskim Powiślu,
    • praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00- 17.00,
    • benefity: opieka medyczna (Medicover) oraz karta sportowa (Multisport),
    • wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
    • praca w zgranym, wspierającym zespole doświadczonych konsultantów.

Benefity:

Prywatna opieka medyczna

Karta MultiSport

Ref no 20/3/2025/KM/18750:

Wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 403